Monday, January 23, 2012

Learn from mistakes

Salam kepada semua blogger..

Hari ini ,hari yang telah bagi aku banyak pengajaran...Daripada kesilapan aku sendiri,aku sedar yang aku buat adalah salah..Thanx sebab menyedarkan aku..Hehehehe..




Tak kesah laa cara kasar or lembut teguran,but ia menyedarkan aku kesilapan yang telah buat...Learn from mistakes,make you become stronger...



Apa yang aku belajar hari ini adalah



1-  Blog or Facebook bukan medium untuk kite meluah apa yang kita rasa..Samada tak puas hati,gembira,duka,marah,benci or sebagainya..

2- Lebih baik berdiam diri dari berkata-kata jika berasa tidak senang dengan orang sekeliling kita.

3- Berterus terang lebih baik sebagai jalan menyelesaian bagi sesuatu masalah..Biar pun sakit,it better than talking back side.

4- Mengikut rasa,badan akan binasa...Aku dah rasa camana...Learn from it.

5- Jangan ulangi kesilapan yang telah dilakukan.







Sekarang baru aku sedar,apa aku buat sebelum nie adalah salah...Keegoan kadang-kadang menyebabkan aku buta untuk merasai semua ini...Its okay,aku admit semua tue salah aku,tindakan aku,cara aku..



Yela,aku bukan laa baik mana pun,bukan laa jujur mana pun...Aku terima setiap kritikan dari semua orang sekeliling aku termasuk kawan-kawan..I need ur criticism about myself..Secara kasar ker lembut,nevermind,aku terima...



Sejujurnya,terima kasih bebanyak kepada sesiapa saja yg telah menyedarkan akan kesilapan aku,kekhilafan aku selama ini kat korang...Aku hargai sangat-sangat...


Thanks a lot ..(^_^*)



p/s:Terima kasih kepada mereka yg buat aku sedar akan tindakan salah aku tue..

1 comment:

Angin Selat Melaka said...

Salam Sejahtera.

Saya mahu rekomen teknik rawatan berkesan bagi menghilangkan jerawat yang berada di telinga.Sila layari webpage ini untuk mengetahui info yang lebih lanjut.

rawatan hapus kuman penyebabs sumbat - klik

Diharap anda dapat memberikan sedikit waktu anda untuk membaca info yang terkandung di dalamnya.terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...