Saturday, June 30, 2012

Last Payperr..Last Payperr

Assalamualaikum semua..=)

Home sweet home..Ahhhh..!! bahagianya...Tapi esok balik Melaka semula..Nie jumaat minggu lepas punye cerita..Actually aku dah start cuti semester dah,tapi disebabkan ada Amalan Kejuruteraan,belom officially holiday..Jumaat lepas kira dah last payperr pun..Merdeka sekejap...Pe boleh buat...1 hari aku dah macam pengacara jalan-jalan..Dari Bukit Beruang ke Merlimau,dari Merlimau ke Muar,lepas tue balik semula ke Merlimau then singgah ke Alai..Kemudian,terjah ke Pantai Klebang pulak..Apa yang aku buat..Meh aku share gambar sikit..Hehehhe...Last payperr katekan...




Otw balik ke Merlimau dari Muar singgah ke medan selera..Pekena mee bandung Muar..Sedap taw...Kawannya Qma yang belanje..Time kasih kak Mas..Heheheh =)





Lepas makan mee bandung,pekena seafood plak kat Alai..Kat situ memang terkenal dengan seafood..Dekat2 dengan restoran Alaaa..Kassim..Pekena sotong goreng tepung,pahat masak sambal dan udang sambal...Perghhhh!! terbaik laaa + nasi lemak....Marvelouss!!! Qma bagi rate 5 star..Kelas kau jahh..







Lepas makan kat Alai,pegi terjah durian plak kat pantai Klebang...Kat tepi jalan jer tue.....Memang unstoppable laa....




Memang kerja gila gak laa...Makan...makan..dan..makan...Actually tak dirancang pun,Qma nak jumpa kawan dia,kak Mas kat Merlimau..Kitorang yang lain nie menyibuk ajer...hehhehehhe....Then g Giant Muar jalan-jalan..Balik ke Melaka laa,buat kerja gila nie..Tapi puas hati..Kami orang memang kaki jalan,so ini laa kami orang dapat..Puas...puas...



Jom jalan-jalan sambil makan...!!!!







p/s: nama kedai tempat aku makan nie,tak ingat,so kalo sape nak taw kat mane tempat makan yang menarik di Melaka,tinggalkan jejak anda di ruangan comment yaa..=)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...