Tuesday, June 19, 2012

Pemilik fitrihadi.com

salam semua..

Kembali jua aku di arena ini..Aicehhh...Final exam belom abes lagi..2 more payperr....Tibe-tibe ajer aku terasa nak update blog aku yang hampir-hampir nak berabuk..Kali nie aku nak kongsi tentang pemilik web ini ,fitrihadi.com..Korang pernah walking ke web ini tak?? Nanti jangan lupa klik LINK  ini untuk mengetahuinya..

Nak taw sape pemiliknya..?? Nahh...Ini dia....

@Ayob Bistro

hensem kan walaupun gambar kabur sikit....Masih single lagi nie..Heheheh.. Sape-sape nak berkenalan boleh leave your comment ...




He is my classmate and nice person...Pemalu laa juga pada mulanya sebab cepat blushing kalo kitorang dok mengusik die nie...Kalo uolls nak taw ape-ape info yang panas,boleh laa check it out fitrihadi.com ya...Wah bukan main lagi aku duk puji..Jangan salah paham yer uolls..Karang ada orang lain pikir aku nie ehem..ehem.. kepada owner this web plak..Bertambah blushing si Fitri nie pulak..




He is not my boyfriend..Kitorang dah lama kenal tapi sejak buat kerja Human Computer Resourse laa jadi member.Rajin belanja kami- aku dan fyqa,owner Bunga Api Terbang..Thanks Fitri..



Dah....Tak leh cite lebih-lebih pasal owner fitrihadi.com nie...Kalo nak taw,kena laa usha web dia dulu,baru leh usha owner nie...To this owner,aku saje nak femeskan ko lagi..Sori if ader terkasar bahasa yer,Fitri..!! Hehehehe....Takde niat pape taw.. =)

cc: fitrihadi.com







p/s: caye tak Fitri aku buat entry tok ko..Belanje aku foldover lagi...Hwaaahahahaha...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...