Saturday, May 14, 2011

BISKOTLEMAU..??

Cuti-cuti camnie,terasa macam rajin pulak aku nak update entry baru..Tada keja,nak wat camana...Hari-hari mengadap lappy main the sims/game angry bird.Kenkadang tue rasa bosan gak laa...Parent pun dah bising2 dah..Secara xsengaja nye ,aku tulis laa entry baru kali ini..Mood pun biase2 jer..dapat taw result teruk,cam rasa Dunia nie bukan aku yg punya...hohoho


Entry kali nie aku nak share pasal nama URL blog aku nie..
BISKOTLEMAU
Ramai gak yg tanye," apsal ko letak biskot lemau?? ape pelik laa ko nie.."
aku hanya mampu tersenyum...
Tapi dorang sebelum tanya dah bantai gelak laa dulu...
Lantak aarrr korang...Life is Fun

Semua nie bermula di Matrik laaa...
Aku renew balik account blog aku nie...
Aku dah create blog aku nie since aku form 4 lagi..
time2 rehat kat skola dulu,aku g cabut ke library..update blog..
Ponteng kelas pun ke library gak..hehhehehe =)
So lepas SPM aku malas dah nak update2 nie..Jadilaa x aktive account aku nie..
Time matrik aku aktivekan semula sebab baru jer teringat yg aku nie ada blog..
Time tue semua org sibuk2 ngn kemunculan MukaBuku = FACEBOOK
Cam 1 fenomena plak aku rasa...aku still lagi layan Friendster & Myspace
Jadi aku buat laa password baru n URL name baru..

Tengah-tengah fikir nak letak nama apa..
Aku pun makan laa biskut mayat@biskut kering tue..cream creaker bersama air Ovaltine
merehatkan diri sambil berfikir..
Member aku plak datang bilik,saje2 singgah..berborak2 laa kejap
Dia cite2 terkeluar laa perkataan lemau nie..
Duk kutuk kawan die lemau macam biskut..
So aku gabungkan antara biskut dengan lemau nie..
kebetulan plak aku pun tgk makan biskut..
Terlahir laa biskut lemau..
Tapi aku ubah sikit,adjust ketepi,kekanan,kekiri,rapatkan..
Jadilaa BISKOTLEMAU..
Begitu laa storynye..Aku nie pengemar biskut..segala jenis biskut aku suka..
baik email aku ker,semua ada nak biskut tue..
hehheheheh...


Memang laa pelik,tapi aku rasa biase..
sebab aku pernah jumpa yg lagi pelik..
Dunia nie kan banyak berlaku benda pelik2..
Standard la tue..Jadi xda yang pelik kalo kite rasa ianya tidak pelik..
=)
Lunch time..perut pun dah buat gig sendiri..paham2 sendiri laa..

sekian~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...