Saturday, May 14, 2011

Result Teruk....!!!

AAhhhhhh..malang betol rasanya..
Ape laa kebangangnye blog nie..
bengang btol..suka2 main2 remove org punye entry..
Xmintak izin dulu plak tue....
Adoyai...
Penat aku pikir nak wat entry tue..


Baru jer cuti seminggu..
Cepat pulak lecturer aku nie menanda kertas..
Maka nya,result pun cepat keluar..
Adoyai...Jatuhnye aku kali nie...
Camana laa nak score 2nd year..
Senior2 cakap,1year nie pulun abis2...dapatkan result best..
Senang nanti lau dah 3rd year nanti..
Tapi 1st year nie aku dah teruk..camana nanti 3rd year..
Adoyai..rasa menyesal plak main2...
Tapi wat nak menyesal dah...nasi dah jadi bubur pun...
Kena terima jer laaa walaupun bubur tue sedap makan ngn ikan bilis goreng letak kicap..
hahahhahahah......=)

Bila aku fikir-fikir balik..bagus juga aku rasa menyesal sekarang..
At least aku belajar dari kesilapan yg sepatutnye aku xperlu wat silap..
Tapi susah gak nak score pasnie kalo xbetul-betul....
Dengan masalah2 yg berlaku sepanjang pengajian nie..
sedikit sebanyak gak mengganggu prestasi aku...
Think positive laaa..Belum terlambat lagi ye dak..
Kepada yg mendapat result yg baik..Congratz aku ucapkan..
TERBAEKK la korang...!!!


p/s: Pasnie jom blaja kaw2 punye..selagi belum masuk dlm Dean List,cam xpuas hati plak...hohoho..Ajarkan aku ye kawan-kawan lau aku xtaw..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...