Wednesday, November 16, 2011

Kena soal

Buka sahaja pintu rumah,lepas beri salam semua..


A : Hahhh..Dah balik pun..dah makan?? (bertanya kat aku)


B : Mesti laa dah makan...


A : Keluar dengan sape tadi..??


c : Makan kat mane..??


B : Pukul berapa keluar..??


C : Pegi naik ape..??


Aku : eerrkkk...


A : kitowang memang suka busybody skit..


Aku : eerrkkk...=) (sambil tersenyum)




Lepas tue,aku masuk bilik,rerumate tengok kat aku senyum2...Speechless..!!!




Rerumate : Aku dah agak dah...(tersengih kat aku sambil ber FB)


Aku : speechless...(dalam hati,macam kat balai polis dah)



Pertanyaan yang bertubi-tubi,aku rasa aku dah macam penjenayah dah..Dalam bilik soal siasat..Terus speechless and blurr... Ape salah aku... ape salah aku....Seriuss..!!



Konklusinya,hormati perasaan dan privacy kawan anda..=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...