Saturday, February 18, 2012

Kembali ke Sekolah Semula

Lusa dah nak kembali zaman belajar yang penuh ceria,suka duka,kontroversi dan sebagainya..Dah start sem baru pun..Jadi masa study aku ada lagi setahun setengah...Waahhhh!!! Tak sangke dah nak abes...Rasenya macam semalam ajer aku baru daftar masuk UTeM..La niee,dah tahun ke2 pun aku bertapa mempelajari ilmu komputer...Hahahahah...!!!




Semangat juang sudah kembali,apabila melihat jadual waktu yang telah ditetapkan..Seronok giler sebab dah 3 sem berturut-turut ,hari jumaat secara rasmi adalah HOLIDAY..!!Ini adalah perkara yang baik..


BITM SIG2



Jadual hampir same macam sem lepas jugak..Bezanya,subjek dan lecturer ajer dah lain..Ok laaa...Tapi,tak bestnya pulak subjek Falsafah Sains Dan Teknologi tue..Sape yg bace dan same kelas dgn aku,akan memahami apa yg aku cuba sampaikan..kan..kan...





Macam biasa,setiap kali buka sem,aku cuba buat target  dan hopefully akan success macam sem lepas...Insyaallah..Impian aku,adalah setiap kali bermula sem baru,akan bermula dimensi hidup yang baru dan fresh..Mengharapkan memori indah untuk dijadikan diari hidupku....Cewaahhh!! Pengaruh novel kuat sangat aku nie..





Bila kembali ke sekolah,takde dah macam zaman persekolahan dulu..Segala bagai nak baru...Kasut baru,beg baru,baju baru,alat tulis baru,kalo bleh spender pun nak baru...Hahahhaha..!!! Zaman sekarang,takda dah nak baru-baru nie...Selagi boleh pakai,pakai unless dah sizen sangat baru laa tukar...Alat tulis ajer laa spoiled sikit,sebab aku suke letak bersepah..Pastue terhegeh-hegeh cari balik...





Kepada kawan-kawan yang nak kembali semula ke sekolah masing-masing,aku ucapkan selamat berjuang semula dan cipta suatu memori yang indah dalam hidup..!!


Pahamkan kalo tengok FullHouse..=)



P/S: Nak blaja,tapi taknak balik hostel..Camana tueh..??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...