Wednesday, March 16, 2011

kerja..kerja..kerja...

Balik kuliah terus terbongkang atas katil....
Dengan mamainye,xsedar ape2 yg berlaku..
Janji aku dapat berehat dgn puasnye..
Musim kerja yg banyak sudah bermula...
Giler stress laa babak-babak camnie....
Aku benci laaa.....Penat tawu....
Tido tak lena,
Makan tak kenyang,
Mandi tak basah,
Macam-macam perasaan la yg aku alami skg...
Mood tue swing sana,swing sini...
Adehhh....
bile la akan berakhir...
hahahhahah...=)


Berkeras keras tidak membunuh,tapi menyusahkan...
Betol tak..???
Saja jer tue....
Yela,sebagai student perlu bekerja keras...Klau x macam tue,alamatnye gelap la masa depan kite..
Nak tak nak terpaksa la melakukan nye...
Ikhlas or tak ikhlas belakang kire la...
Yang penting kite berusaha...
Sejak2 aku masuk UTeM n belajar disisni ...Tak pernah aku rase under pressure sebelum nie.....
Serius doe...
Memang kena dengan namaNye..
Universiti Teknikal Malaysia...
mmg bakal melahirkan graduan yg boleh bekerja under pressure...
Superb la graduan-graduan UTeM nanti..
hahahahah...
nie ape yg diluahkan oleh kawan aku..

bukan aku aje rase begitu,tapi kawan2 yg lain juga...
Mungkin penat kot so merepek la ntah pape..
standard la tue..
segalanya terabai laaa...
Mungkin obsess sgt wat kerja last minute..
Camnie laa jadinya...banyak alasan..
xcukup masa laa..Tak adil laaa...penat laaa
Jadi moral of the story,

"jangan tangguhkan kerja kerana bebanan lain akan bakal menimpa.."

camnie la kot situasi aku..???

Banyak benda akan terabai...
Diri sendiri,
Family,
Kawan-kawan ,
and orang tersyg...hehhehe..=)

Biasenye mood akan merubah tanpa sebab...
Biase arr tue..
chill arr...Klau layankan mood camtue mau menyeksa diri sendiri..
Aku pun slalu gak alaminye..
Kalo ader yg terasa tuehh...
sori laa ehh....xsengaja...
Aku sendiri pun xperasan...
Apa-apa pun hidup nie kena enjoy..
Baru la ada warna warni kan....


" Learn to enjoy every minute of your life.."

Sekian..~





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...