Tuesday, March 8, 2011

Misha Omar - Riwayat Cinta

Tajuk lagu sebagai entry kali nie..
Sedap2 aku wat Math Tutorial,
Qema,bukak lagu nie memecah kesunyian malam..
Aku pun xtaw nape la lagu nie sangat dekat ngan aku..
Cewahhh....!!
Jiwang plak tetibe..
Lirik lagu nie sangat la bermakna..ada yg tersirat..
Tetibe pulak terEMOSI pulak...
Hahahahha.....
Syahdu..^_^
Jadi aku cari la lagu nie kat 4shared tok diDOWNLOAD..
akhirnya dapat jua..
Video aku xdapat nak share sebab gune wifi TTU nie kan..
semua nak block..
itu block..ini block..
ntah apa-apa ntah....
so,
aku share lirik lagu jer laa...

Gerhana
Yang melanda
Seluruh alam semesta
Dunia gelap sunyi tanpa cahaya
Begitulah hatiku terasa ohh.....

Siapa
Yang rela
Bernafas dalam derita
Membiar perasaan jadi sengsara
Dicengkam sedih yang tak terduga


Ke mana
Hilangnya keindahan
Yang ingin ku damba
Diselimut rasa sepi keseorangan
Dihiris kelukaan

Sentuhanmu yang pertama
Bagaikan madu menyiram asmara

Tapi itu hanyalah kepalsuan
Tersingkir aku di dalam khayalan

Perlukah aku bercinta
Andai hidup berteman air mata
Biarkan saja aku bersendiri
Usah kau memandang wajahku lagi

Sesungguhnya
Tiada jalan teduh untuk bersama
Ku rela kepedihan menjadi luka
Berakhirlah riwayat cintaku oohh.....

Sentuhanmu yang pertama
Bagaikan madu menyiram asmara
Tapi itu hanyalah kepalsuan
Tersingkir aku di dalam khayalan

Perlukah aku bercinta
Andai hidup berteman air mata
Biarkan saja aku bersendiri
Usah kau memandang wajahku lagi

Sesungguhnya
Tiada jalan teduh untuk bersama
Ku rela kepedihan menjadi luka
Berakhirlah riwayat cintaku oohh...


Pada aku,lirik nie sangat dekat ngan diri aku..
Begitu bermakna..
yelaa...aku xpernah rasa camnie sebelum nie..
Aku sangat polos tentang perkara nie..
Bile aku merasai,kebahagiaan yg datang hanya sekejap..
Aku masih manusia,yg mempunyai perasaan sama seperti manusia lain
Redha ngan setiap dugaan..
Pengalaman buka aku 1 dimensi baru..
Cewaahhh...!!
Penat aku bina ayat camnie...hahhahaha




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...