Wednesday, March 9, 2011

L.O.S.T.

Lately rajin pulak aku update blog..
Saja,dah xda kerja...
For the 1st time aku berjaya masuk kelas tutorial math lepas midterm exam..
Rase sangat teruja n berbangga..
itu pun dengan bantuan Anis yg sudi menumpangkan aku..
hehehehe..
Entry kali ini,berkaitan ngan kehilangan..
Mungkin ape yg aku rase dan orang lain pernah merasainya...
Aku tulis blog,bukan utk mencari publisiti..
Mencapap sana sini..
Apa aku rasa,apa aku lihat,apa aku fikir,aku cuba untuk share..
Sebab 
NIE BLOG AKU,AKU PUNYE SUKA LAA...
Kasar ker??
mungkin kot...
Sorry la ehh...=)

****************************************

LOST??
sape yg xpernah kehilangan..
aku pun pernah gak..
pernah hilang dalam hutan..
uhh buka main seksa nak keluar balik..
Hilang barang tue xpayah cakap laa....
Banyak sangat...
Bukan setakat itu,kehilangan seseorang yg aku sayang pun ader..
Mungkin fate aku begitu..

Pada aku,
Kehilangan nie sangat menyakitkan bagi aku....
Tersangat la sakit....Lagi2 perkara yg kita sayang...
Bagai dihiris sebilang pedang tajam..
cewahh... =)
perkara yg paling aku gerun adalah L.O.S.T.
Aku cuba berhati-hati untuk tidak mengalaminya lagi...
Tapi apa boleh buat...
Susah untuk aku mengelak mungkin nie lumrah alam..
Setiap apa yang berlaku,mesti ade takdirnya..

Mesti korang juga pernah mengalaminya...
bagaimana rasanya..??
Sakit bukan...
Aku cuba untuk redha ngan apa yang berlaku..
Biase la,naluri manusia..
Perasaan sedih dan kecewa susah untuk diabaikan,..

Aku suka dengan status fb Zulhilmi jamil nie..

" Love begins with a smile....
grows with a happiness...
and ends with a teardrop...."

persoalan aku..
Cinta itu datang ngan kegembiraan,kebahagiaan,
tapi
Memamg kena berakhir dengan air mata kesedihan??

Aku tiada pengalaman sebegini sebelum ini..
Banyak persoalan yg bersarang dlm fikiran aku...
Tanpa jawapan..
Sedih betul...
Mungkin sebab ini,1% aku sgt berhati2..


 cuba menerima kenyataan dengan setiap apa yg berlaku..
Selagi terdaya walaupun sangat sukar..
Tentang perasaan sukar untuk menipu diri sendiri..
Dengan orang lain boleh la tipu..
Diri sendiri tipu,terseksa la nanti...
Tak payah jadi hipokrit,
Sebab tue la aku xpandai nak menipu ngan apa yang aku rasa...
Sekarang baru aku rasa,
betapa sakitnya...
Aku xla kuat cam badang,
nak melawan dengan  perasaan begini,
Aku hanya mampu meluahkan dan sukar untuk melupakan..
Agak jiwang,Tapi ape aku kesah...

Jika sayang dengan sesuatu perkara,
Jagalah dengan baik-baik,
agar tidak kehilangan dengan begitu sahaja..
Mungkin boleh dicari ganti,
tapi tidak akan sama dengan yang lalu..

****************************************

penat juga aku meronggeng kat alam maya nie..
menstalker ape yg patut...
Tapi banyak dapat info...
Nak ke kelas,untuk penuhi ilmu di dada..
agar sampai ke puncak Evarest
hahahahha....

Sekian..~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...