Sunday, March 20, 2011

S.E.C.O.N.D T.I.M.E

Melepak sendirian memikirkan perasaan yg unexpected..Aku xpernah rasa emotion konflik camnie..Perasaan+emosi+mental=....Susah nak describe sebab aku nie degil...Aku kesah ape..Perasaan aku,aku punye suka laa...Aku yg rasa,aku yg alami,aku yg derita,aku yg emosi,semua aku sendiri tanggung..Second time aku rasa camnie lagi..Ape..!! ngat kasar2 aku nie xda perasaan ker..Im not heartless person okay..Still manusia biase yg normal seperti manusia lain ...Sebelum nie aku xpernah terfikir yg aku akan merasai camnie..emotion conflict yg teramat sgt..Skg nie aku terfikir,kenape aku yg perlu rasa semua tue..?? Kenape aku?? Dah macam salahkan takdir pulak,tapi as a human,mesty ada terfikir macam tue.Aku tak boleh mengelak semua nie..Aku kena amek cabaran camnie..Sometimes kita xnampak kekurangan dan kesalahan dlm diri..Sama juga seperti aku..Aku xperasan kekurangan dan kesalahan yg aku lakukan..Ya..Mungkin aku patut terima camnie...Aku redha dengan semua perkara nie..Aku akuinya..Mungkin aku xlayak merasai apa yg org lain rasa..Disayangi dan menyayangi..Buang masa saja..Aku kan terlalu polos dalam perkara diatas..Memang xlayak pun..Aku redha...Aku serba kekurangan..Aku sangat suka lagu Sum 41-The pieces..Lirik die sgt menarik..

I tried to be perfect,
But nothing was worth it,
I don’t believe it makes me real.
I thought it’d be easy,
But no one believes me,
I meant all the things I said.

If you believe it’s in my soul
I’d say all the words that I know
Just to see if it would show,
That I'm trying to let you know,
That I’m better off on my own.

This place is so empty,
My thoughts are so tempting,
I don’t know how it got so bad.
Sometimes it’s so crazy,
that nothing can save me,
But it’s the only thing that I have.

If you believe it's in my soul,
I’d say all the words that I know,
Just to see if it would show,
That I'm trying to let you know,
That I'm better off on my own.

On my own...

I tried to be perfect,
It just wasn't worth it,
Nothing could ever be so wrong.
It’s hard to believe me,
It never gets easy,
I guess I knew that all along.

If you believe it’s in my soul,
I’d say all the words that I know,
Just to see if it would show,
That I'm trying to let you know,
That I’m better off on my own.

Aku tulis blog bukan tok meraih simpati,tapi ape aku rase sahaja...Mgkin ada yg anggap watpe nak menyibuk story2,nak meraih simpati...Ohhh pleasee laa..xda keja aku nak cari publisiti sebab nie blog aku,aku punya suka laa...Kalo jumpe manusia yg lagi sempurna,juz take it..Jangan lepaskan peluang..Cinta datang dan pergi..Cinta pada Yg Maha Pencipta lebih agung dan tiada penhujung..Pengalaman banyak mengajar aku..Aku pun xsangka,tahap kesabaran aku sangat tinggi..Cewahh...!!! Aku pun xtaw kenape..Cuma yg aku rase,aku berbeza dari yg sebelum nyaa...Sikap toleransi Dan berterus terang sgt penting..Aku jenis yg xkesah sangat tapi aku masih lagi punyai perasaan yg sama seperti yg lain..Memang nasib aku camnie,ape boleh buat..Ujian dari Tuhan untuk melihat sejauh mana aku mampu menghadapinya..Menguji sejauh mana kekuatan aku yg sebenar..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...