Thursday, February 3, 2011

Hmmm....

Hmmm...narik nafas panjang..
Melepaskan segala keraguan,keresahan dlm jiwa aku ketika ini..
Imaginasinya,aku nak bahagia,hepi,ceria ( di alam fantasi aku )
Realitinya,susah untuk aku luahkan..
Its my  fault..i realize and im really sori...
Adakah aku masih diberi peluang??
Kini aku sedar dan yakin..ape yg aku nak sebenarnya..
Aku xnampak semua tue sebelum nie,Tapi aku baru sedar semuanya.
Baru aku paham segalanya..( xla semua..hehehe)
Baru aku rasa apa yg aku nak...Persoalannya,
"Adakah aku masih belum terlambat..?? "
Realitinya,dlm bahasa kasar,aku nie...
EGO...
DEGIL..
KERAS HATI..
XDENGAR KATA..
ROCK..
GANAZ..
SUKA MAIN2..
JARANG SERIUS..
LASAK..
DAN SEBAGAINYA....

Adakah kamu masih menerima aku..??
Adakah kamu terima aku seadanya,seikhlasnya..??
Adakah kamu bersedia memahami aku walau camne pun aku..??
Adakah kamu betol2 mengenali aku..??
Adakah kamu mempercayai keikhlasan aku tanpa ragu2..??

Pada aku tok kamu adalah...
aku terima kamu seadanya,seikhlasnya..
aku sedia memahami kamu walaupun sedikit,tapi aku cuba tok meng'upgrade'kan dr semasa ke semasa..
sikit2 aku akan mengenali kamu sbb dlm masa singkat tidak byk aku mengenali kamu...
Begitu juga dgn kamu,Walaupun dah lama kenal xsemestinya kamu kenal aku..
Aku mempercayai keihklasan yg kamu tunjukan pada aku..Tak perlu dengan kata2 pujangga,
hanya sekali sudah memadai bagi aku..


is...
Aku Suka kamu..
Aku Sayang kamu...
Aku  Rindu kamu..

Aku sebenarnye takot untuk melalui liku2 ceta ini..Yg menyebabkan aku blom ready apa yg kamu mahu..
Aku lebih selesa melalui lifes bersama kamu seperti yg sebelum nie...
Kerana aku percaya,apa yg kamu mahu akan hadir secara natural,sendirinya..
Aku harap kamu bersabar menanti apa yg kamu mahu..
Itupun kalo kamu mahu menunggunya...
Aku tak memaksa,tapi aku mengharapkan..

Aku bukan cam yg di luar sana,
Aku tersangat laa simple..
Aku xreti nak mengexpressikan the truth kat kamu cam yg lain di luar sana..
Aku tidak pandai showkan perasaan aku sebgaimana kamu showkan kpd aku..
Mungkin sebab itu kamu sangsi dan ragu2 dengan aku...
Aku penuh ngan sifat pemalu yg teramat..( hahahha...yake?? tok ceta nie jer aku malu)
Walaupun aku nie camnie,tapi aku nie pemalu..caye x?? hehehhe..
Aku masih belajar mengenal itu,mengenal ini tentang hati dah perasaan...
Bukan mudah sebenarnya walaupun kita nampak CAM senang..
Aku memerlukan pembimbing yg sabar dgn karenah aku..
Setiap orang lain penerimaan dan pandangan mereka dari setiap sudut..
Perasaan yg terlahir adalah lumrah dlm diri setiap manusia...
sekeras mana hati mereka,pasti ada kelembutan..huhuhu..=)

Hakikatnya,
Aku xnak kehilangan lagi...
Kehilangan amat menyakitkan....
cukup penyesalan yg aku lakukan atas kesilapan aku dulu...
Aku masih perlukan kamu....
Itu pun,jika kamu masih memerlukan aku..
Imaginasi: ceta ini cam dramatic,penuh ngn adegan2 tragis n sedih..
Realiti: Kunci sebenar telah ada pada kamu..

Andai aku tersilap lagi,
Tegurlah aku,
Nasihatilah aku,
Tunjukan pada aku akan kebenarannya
Maafkanlah aku,
Aku manusia biasa,kadang2 leka dengan dunia sendiri,imaginasi aku sendiri..
Aku tak sempurna dan aku tidak dapat memenuhi apa yg kamu mahukan..
kerana
AKU ADALAH AKU, kerana AKU BUKANLAH KAMU,
KAMU ADALAH KAMU ,kerana KAMU BUKANLAH AKU.


p/s: Andai kamu faham,kamu akan tahu jawapan aku ...
Kalau kurang faham,bertanya la ehh..Jgn malu bertanya..nanti sesat jalan..hehhehe..=)




1 comment:

Al-hafiez Apeach said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...