Sunday, February 6, 2011

ICE CREAM - Nyumm..Nyumm..

Sape pernah makan ais krim?? Rise up ur hand..!!! Hahahaa...
Bile sebut jer ais krim,pasti dah terbayang macam2 kan..
Keindahannya ketika melihat nya...
kelazatannya ketika menikmatinya..
Kesegarannya ketika ditelannya..
Pendek kate,sume yg best la ais krim nie..Baru jer sebut,dah mengiurkan..boleh tergoda..=)
NYUMMx2..!!!




Amacam..?? Tergoda x..?? 
Aku sendiri pun tergoda...Lau la boleh makan,dah lama aku bantai makan..
Hahahhahaha.....
Nie aku amek gmbar kat Google jer..Nanti aku snap pic sendiri..

 Ais krim nie ada macam2 flavour..
vanilla,coklat,strawberi,blackberi,yam,corn dan byk lagi laaa....
kat kedai,korang pilih jer yg mane korang suke..
Cam aku, COKLAT menjadi sasaran aku..palingg Favret laaa...
Aku mmg pencinta ais krim coklat yg setia..Sedap kot..Betol kan..??
Flavour lain pun aku layan gak..Its depend on mood,tapi coklat jd sasaran utama..
Bukan kanak2 jer mengemarinya,malah setiap peringkat umur..
Nenek n atok aku pun makan ais krim gak..Nice..~

Ais Krim nie sebenarnya banyak kelebihannya..
caye x??
Betol...aku xtipu..another post aku cite pasal kelebihan ais krim nie..
kena gak cari fakta2 yg kukuh dan bernas..Heheheh..=)
Personally bagi aku kelebihan ais krim nie...

  • Menenangkan jiwa aku ketika aku sedih ( xgembira)..Pas makan oke dah..
  • Bile ais krim tue masuk mulut..uhhh betapa nikmatnye..Hepi..!!Hormon adrenaline pun increase..=)
  • Bile kite bagi ais krim kat org yg tgh sedih,mesti terubat kesedihannya..
  • Sangat menyejukkan diri ketika dlm panas..so NO STRESS..
  • Boleh hilang segala masalah n STRESS..enjoyy..!!
tue la pada pandangan aku...u all xtaw la kan...
SO,,,
bile stress ker,marah ker,xdak mood ker or what ever laa kan..
makan la AIS KRIM..Gerenti oke laa...nice..=)

p/s:: mood giler makan ais krim sebenarnye....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...