Saturday, February 12, 2011

TOMORROR is BETTER than YESTERDAY..

Semua orang harapkan camnie kan..
Sama gak ngan aku...
Cam arini..hari yg sgt disaster..Hahahhaha....
Mane xnya,dh mind set aku JUMAAT is HOLIDAY for me..
Lau ader hal2 lain,mood dh lain arr..

Cam yg berlaku Hari jumaat nie,
Pagi- aku 'TER'mis lab MMI(kelas ganti)..Terlajak tido xsedar diri..
Bangun plak terus wat flash yg 'kataprak' tuee...
G UTeM cam besa...as usual..

Nak bangun pagi sebab ada Amazing race..
Aku AJK dlm race tue..kena get ready dr segi fizikal n mental...
cewaahh..!! ( cam la aku yg masuk)
Dlm menghadapi  mslh2 yg berlaku,aku memerlukan some... tok menenangkan
jiwa yg kusut,serabut,sedih,pilu,duka,lara....
hahhahaha....Banyak hal plak...
so ape yg aku nak adalah ICE CREAM>..!!!
tapi xdpt sebab dh mlm.....hahhahaha
so COKLAT menjadi teman dan penawar....
THANX coklat...hehheh=)

Nie la fevret aku...nasib baik ada stock...hahahaha =)
stock hiking xabes lg...
Tapi xlupa juga,En Canon..nanti kite dating taw..ceriakan aku taw..


So cam today aku penat sikit uruskan Amazing race tue...
Penat TAPI best.... ^_^
Sok lagi Busy n Penat...G photoshot pagi,ptg lak practise band...
BUT,
Aku mengharap tomorror is better than yesterday....
Everyday i wish that...

Ape yg aku nak,.....
Snap..snap..picture..
Walking....
Watching....
Hiking....
Most in nature mood..
Kembali kepada Maha Pencipta..itu lebih diredhai..
Hidup tidak sentiasa indah...
Setiap orang berhak merasai perasaan itu....
Bergantung camana dorang merasainya...



Sekian..~~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...