Friday, July 20, 2012

Biskut

Assalamualaikum,

Hari sabtu dah puasa...Hooyeaahhh..!!!Bermula laa 1 Ramadhan..Tadi petang aku minum petang dengan biskut cracker..Alaaa biskut mayat tue..Tak pun biskut Julie's...Aku cicah laa biskut tue ngan air kopi..Sluurrpppp..!!! sedap ooo....

Tapi kan aku kepelikan sikit..Sekarang senang ajer...Kalo dulu laa,macam-macam langkah sebelum nak makan..



Susah betol nak cicah dengan air sebab tak muat


Celup sikit yang kat hujung tue


Lepas tue gigit yang dah dicelup tue..


 Celup balik

Macam tue laa seterusnya...Tak pun patahkan biskut tue jadi dua...Baru laa dapat makan dengan bahagianya

Tapi,sekarang

 Tak payah patah,tak payah gigit,terus ajer biskut nie ngam dengan cawan nie..



Persoalannya,cawan nie yang memgembang ker atau biskut nie mengecil?? Hehehehe...=)




p/s : 1st time ooo lukis entry pakai lukisan ajer...Buruks ..!!



3 comments:

Apeach Blogspot said...

Comel ja lukisan tu.:)

biskotlemau said...

actually nak asah lagi skill melukis...hahhaha...xpandai lukis pun..

biskotlemau said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...