Tuesday, June 21, 2011

Kalau perempuan minat menunggang motosikal besar,bukan sebab dia itu tomboi

Apa pendapat anda apabila melihat perempuan menunggang motosikal berkuasa tinggi??
Macam tomboi?? stylo?? Ganas??Macam jantan??
Entry kali ini tercetus selepas aku bersembang dengan rakan di YM
Aku saja menyatakan hasrat aku,tapi ditolak habis-habisan..
Ciss..How dare betol..
Chatnya kat YM lupa plak aku nak save,hilang macam tue aje
Kalau tak boleh jadi bahan bukti yg kukuh..
HAHAHHAHA...!!!
Beberapa dialog yg aku ingat..

Aku    : Aku ingat aku nak amek lesen B full tue laa..Yg bawa motor besar tue..Aku nak beli Honda 
            CBR warna merah..Ape macam??
Amin  : Ang nie macam jantan laaa..xsesuai laa tuk pompuan,lagi2 ang ..HAHAHA..
Aku   : ???? (dalam hati- HOW DARE KAU )


Ishh macam haram jer statement die nie..
Kalau depan mata nie,mau ja aku bagi penampaq sulong..
Ahhh penampaq xbest,bagi penumbuk baru best..
Ada kata aku ni jantan..
Haram betol..
Aku memang minat motor berkuasa tinggi nie..
Pernah jugak laa aku menunggangnya..tapi dekat jer..Dalam 50meter jer
HAHAHA..
Sepupu aku bagi try...
sekarang nie masih xmampu lagi nak beli..
pakai motor kapcai jer..tue pun parent yg punye..
Tapi macam hampeh laa statement member aku nie..
Hampeh betol...
Geram jer aku rasa...Nak sekeh-sekeh jer..
Ada kata aku cam jantan kalau menunggang motor tue..
Karang aku tunjuk kat dia,pakai baju kurung bawa motor idaman aku tue,
baru terbeliak mata si Amin senget nie..
Takdanya macam jantan..
Kalau dah lahir sebagai GEgurl...Gegurl laa juggaaakk..!!
Nampak stylo kot kalo Gegurl menunggang motor besar..
Ramai jugak penunggang motor nie...
Tengok macam Erra Fazira,Dira Abu Zahar,Linda Onn..
Selamber jer ..
Tak macam jantan pun..Cantik lagi..
Walaupun aku xberapa nak tinggi,tapi ada orang lagi rendah dari aku menunggang dengan selambernye..
cool syiott..!!

Target aku nak beli bila dah keja..=) Honda CBR 250R

Ahh tak kesah laa orang lain nak pikir apa,
janji tak kacau hidup orang sudah laa...
Dapat kepuasan dengan usaha sendiri..
Membuatkan kita lebih menghargainya...Tak kan nak sia-siakan pulak
Lagipun aku memang minat sangat dengan permotoran..
Sebab tengah belajar,and bukan la dari family yg kaya,so bile dah kerja baru laa aku nak mencarinya..
Aku nak blaja bawa kereta secara drift punye...,
HAHAHAHA...
Janji aku mendapat kepuasan hidup dengan usaha sendiri..
(^_^)

Ok laa sampai disini..
sambung balik latihan sambil dengar ' konsert free'
gesekan violin dengan drum..lagu-Isabella

Mood : sakit perut..makan pecah pantas(breakfast) yg pedas lagi tak sedap..=(





5 comments:

Unknown said...

"Walaupun aku xberapa nak tinggi,tapi ada orang lagi rendah dari aku "
aku suka statement ney..hahahha

biskotlemau said...

hahaha..sengal laa ko ezar..^_^

Fyqa Federeka said...

gud entry..i like..btw..pop up kan ruang komen nie..huhu

Anonymous said...

blh ke klu kte ade lesen L kereta nak amik b full trus? mksd sye, xpyh amik b2 dulu..dan sye seorang perempuan..

biskotlemau said...

bleh ajer...janji ader ongkosnye..segala boleh terjadi..hehheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...