Thursday, June 9, 2011

Najwa Latif - cinta muka buku

Kenal Najwa Latif??
Pelantun suara bagi lagu cinta muka buku..??
Mula-mula pun aku tak kenal..
Secara tak langsung aku kenal dan dengar lagu beliau kat TV9- CHOPP
Kalau tak silap aku laa..
Then ada story pasal beliau kat Mega-Utusan Malaysia..
Aku mencari beliau di YouTube..
mula-mula menyanyi kat youtube,sekarang realiti jadi penyanyi




Her song was very good..Simple But Nice..
I loikee it..
Her age was 16 years old..
Woww...!! She was super talented teenages
Itulaa bakat yang dia ada..
Bagus2..teruskan usaha anda..

Nie aku share yg aku jumpe kat YouTube..
Enjoy la yee..
berdasarkan lirik lagunya,aku tak pernah pun alami..
Sebab aku tak berminat pun cinta dalam facebook..
Hehehhe..


Tapi kalau dah jodoh,kat facebook ker,kat kelas ker,jiran sebelah rumah ker,musuh kite ker
Tak akan ke mana pun..
Terbang jauh-jauh pun mesti jumpa kembali..
Hehehehe..

p/s: Ramai betul yg berbakat zaman sekarang.Aku tak sure bakat aku ape..Still mencari lagi..huhuhu
      Kalau ramai bercita-cita nak jadi penyanyi,sape pulak nak jadi doktor,jurutera,nurse??



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...