Tuesday, June 7, 2011

Sebulan bercuti

Dah sebulan rupanya aku bercuti semestar..Ada lagi 2bulan lebih sampai lepas raya nanti..
Adohaiii lama lagi rupanya..
Selama sebulan nie saja aktiviti aku,makan,tido,komik,novel,golek2,Muka Buku,Sims
Beginilaa berulang kali..
Betapa bosannya hidup aku ketika cuti..nak mencari pengalaman,tidak pula diberi keizinan.
Tersangat laa bosan,boring,ulang perkara yang sama


makan..makan..makan...
bulat juga aku nanti..Hahahaha...
Dah aku yg masak,aku juga yg makan..
Nanti kalau tak habis,membazir pulak.
Tak elok,amalan syaitan nie bazir2..



Laptop yg berfungsi untuk membuat assignment
Tapi dah cuti digunakan sebagai BerMUKABUKU pula
Stalker2,Cari-cari informasi,tengok movie..yela kat rumah aku xda DVD player,
main the Sims sampai lebam..

Nie design rumah kat sims aku..Tapi dah musnah dah..
Kenapa ntah tetibe hilang...habis harta sims aku beratus ribu..
Hahahha..Dengan main the sims laa aku berangan macam-macam
Gila juga dibuatnya


Habis komik aku khatamkan buat kali keberapa ntah..
nie baru sebahagian jer..sampai dah ingat setiap cerita n watak2 dalam komik nie..
Paling aku minat karya ZINT
Mostly komik aku daripada karya ZINT
Aku hanya layan komik tempatan jer..Bukan manga punye..
Kena sokong industri komik Malaysia..
HEHEHE..=)

Itulah sebahagian aktiviti aku..
Bosan kan..
Takpala rehat puas-puas ,lepas nie takda can laa kalo dah start praktise band
pagi petang malam aku main benda yg SQUIDWARD main (clarinete)
Bersedia laa bibir terluka..
wowww sakit tue..
sebab aku masih freshie lagi..
Masih dalam pembelajaran lagi...
Ditambah pula aku rindu kat seseorang yg jauh disana..
tak taw laa die rindu kat aku ker tak..
Aku terus menunggu terus menunggu lagi respon daripadanya..
Hmmm..mungkin dia busy kot..
Lagi pun line BB aku lembab macam siput,jarang la online..
Ohh damnn..!! Tak best sungguh

Kena tido awal malam nie,mau bangun pagi esok hari
Settlekan kerja2 rumah yg belum bereh lagi
Then boleh laa berangkat ke JB..
Selamat malam..!! =)

aahh comel plak aku tengok teddy nie..

p/s: Lama tak ambil gambar..suggestkan tempat2 yg menarik.boleh??..=)






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...