Monday, June 6, 2011

Mengintip blog Milano

Masuk hari ini,dah nak sebulan aku bercuti..
Adoyai,manyak bosan meh..!!! 
Kenapala bagi cuti lama-lama sangat..
Hahahhahaa..
Time belajar nak cuti,time cuti aku nak belajar pulak..
Pelik-pelik..
Next week aku dah balik semula kampus,
Latihan Band pula...walaupun rasa macam malas,tapi pergi aje laa..
Takdalaa aku kebosanan macam nie..

Aktiviti aku pagi nie,mengintip blog2 orang lain..
Jadi silence reader laa..\
Sambil-sambil tue aku cari laa isu semasa,cerita-cerita HOT..!!
HAHAHAHA..
Tengok seronok aku mengintip,adala aku terjumpa 1 blog nie,


She is Adinda Evans..Aku tak kenal pun sape dia,aku taw kisah dia melalui FACEBOOk
Siap ada fan pages lagi kat FB,
Aku pun takda laa amek kisah pun.bukan aku kenal pun..
Nak jadikan die HOT& FAMOUS pun jauh sekali..
Tapi memang die HOT giler arr..cari jer kat FB & TWITTER
Higher rating jugak arr..
Cuma aku nak share pasal pengakuan dia yg berani mati di blog aku nie jer..
Bukan dia seorang jer buat pengakuan@jujur pasal ' IM NOT VIRGIN '
Ramai lagi kalu kita stalker2..
Bukan dalam dunia cyber aje,dunia realiti pun lagi gila ahh
Aku pernah juga terdengar sekumpulan budak2 nie dok cerita pasal dorang punya aktiviti
Agak menganaz jugak laa,tanpa segan silu pada org sekeliling..
Aku tak pasti budak sekolah/dah abes sekolah..
gaya percakapan macam masih sekolah..
DAh aku terdengar dorang berborak pasal dorang,aku curi2 la dengar..
Cuma dia nie confess kejujurannya dalam cyber,yg laju tersebar
Tak pepasal HOT dengan freenye..
Wowww giler ahh minah nie..
Papepun aku doakan minah nie fikir2 dulu sebelum nak post apa2 pun..
Kalau nak jujur pun,beragak laa sikit..
Setiap orang lain definisinye,lain persepsinye..
Aku pun ramai gak kawan2 yg macam nie..
Tapi nak buat macam mana,life kat dunia nie semakin EXTREME
Bukan kat bandar jer,even di kampung pun macam normal ajer perkara2 not virgin nie..
Uhhh kena pandai-pandai la jaga diri wahai kaum hawa
Dijauhkan dari  diri kita,keluarga kita dan keturunan kita


p/s: Lepas nie ape pulak ye..?? Let we guess..!!





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...