Friday, June 3, 2011

sneakers VS high heel

High heel - kasut tumit tinggi,.
menjadi kegilaan bagi seluruh wanita didunia nie..
dari 1 inches smpai laa 5inches(yg aku pernah jumpe) tingginye..
woww xtaw laa camana si pemakai tue mengayakan nye..
konon2 cam ada confident laa..seksi laa..gorgeous laa.ntahh ape2 lagi bile pakai high heel nie..
biar laa..tue dorang punya pendapat laa..
Aku kesah ape..=)
pelik giler..ada love2 lagi..hahhahahahah =)

kasut kristal..woww..!! giler..pakai terus pecah..hahhaha
one day..!! =)

Tak semua pun yg gila high heel..mak aku pun xpakai high heel..hahahahah
aku lagi laa...buat sakit kaki ajer..
pastue tumit pecah2..then hitam kat celah2 rekahan..
eeuuuuwww...!!! xsweet..
Xpakai high heels pun boleh rasa confident what..
seksi gak..hahhahah...geli2
tapi yg penting nampak stylo,simple and nice..=)
aku xde laa stylo..selekeh jer..malas nak dressing2 nie..
leceh..
Yang penting selesa pakai and xda yg menyakitkan..
Lagipun memakai kasut yg tidak bertumit memberikan kekuatan tulang belakang kita.
Yela takda la yg menyakitkan tulang kita disebabkan tekanan yg kuat pada tumit kaki
Keseimbangan pun terjamin,
Takdalaa kes jatuh sana,terseliuh sini,tumit patah laa..
Aku still lagi setia dengan sneakers,even berbaju kurung.
aahh lantak laa orang nak fikir apa,asal aku selesa..
Dah fesyen aku macam tue,nak wat camana..
HAHAHA..

Bagi pengemar sneaker,dont wori la kalo orang cakap korang xHOT,
tapi realiti korang STYLO oooww..!!
Aku xdala stylo pun..HIHIHI..
Beberapa kasut yg aku nak aim untuk beli..hehehe
warna merah,purple,hijau,coklat dan putih..
Uhh banyak sungguh,macam la banyak duit..tapi kasut kat bawah nie aku akan sambar dulu
Yeaahhh..!!!

Confident is start from our mind..!!










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...