Monday, August 8, 2011

Najwa Latif - I Love You



Lirik lagu dan video I Love You by Najwa Latif

Mungkin kita pernah rasa tentang cinta,
Yang takdirnya bukan untuk kita,

Mungkin ini adalah cara meluah cinta,
Tanpa berkata atau berpandang mata,

I'm sorry but i love you,
I'm sorry if i miss you,
Even if i can't have you ,
You know i'll always be there for you,

Mungkin aku mencintaimu walaupun engkau tak pernah tahu,
Mungkin aku mencintaimu tanpa lelah atau pun jemu,

Mungkin kita tak bersama di takdirkan,
Tak mengapa asal kau bahagia,

Biar aku mencintaimu biar tiada siapa yang tahu,
Biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu,

I'm sorry but i love you,
I'm sorry if imiss you,
Even if i can't have you,
You know i'll always be there for you.
I'm sorry but i love you.....


credit to sumber lirik

P/S: sweet betol die nie menyanyi..Main gitar pun terbaekk..Memang talented laa..Lagu pun sangat sewitt..!!

5 comments:

Fyqa Federeka said...

ak da jtuh cinta ngan lagu nie..sweet gler!!

biskotlemau said...

hahahaha..aku suka petikan gitar tue..comeyy ^_^

Fyqa Federeka said...

orgnye pon comey..kui3..mmg superb r voice dia..

biskotlemau said...

ada macam aku x comeynya pun..??hahhahah....

Fyqa Federeka said...

ooohhh tidak.com..hahaha
mcm ak kot..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...