Monday, August 29, 2011

Nera AF9- Hatiku milikmu




Pernahkah engkau hargai
Cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengerti
Akan diriku ini
Betapa hebatnya cintamu
Memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu
Membuatku terpaku
[*]
Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Ku cinta padamu
[**]
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa batas degupan jantungku
Mungkinkah hatimu milikku jua
Ku sayang padamu
Kan kuabadikan dikau
Suatu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya
Kan kucoretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Dapat jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini
Ulang [*][**]
Bagai bahtera yang dilanda badai
Gelora cintamu
Mengoncang jiwaku
Berombak mencari
Daratan yang damai
Ohhh cintaku
Ulang [*][**]
Aku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Dalam hidupku ini

credit to zoomlirik

***********

Oleh kerana aku tak boleh tido,aku dengar laa lagu nie..Best oo..!!
aku tak kenal pun Nera nie siapa..Kawan aku introducekan lagu nie sebab lepas dia tengok one piece,keluar video klip lagu nie kat astro..
Katanya best lagu nie,tapi suara penyanyinya tak best..besar..
Pada aku okay ajer..sesuai..Lepas aku dengar ,memang best pun..
Touching sikit..
Saat2 aku tak boleh tido,lepas buat biskut,layan perasan kejap dengan lagu nie..
Walaupun kawan aku cakap aku nie ganaz,tapi jiwa aku jambu...hahhaha
ok stopp..!! tutup disini..
ENJOY !!! dalam mood raya ditemani hujan dan bunyi katak pula...


3 comments:

Fyqa Federeka said...

best2..tpi suara dy kureng ckit..
hnsem hero dy..

biskotlemau said...

aku xboleh tido,jadi layan laa lagu sedih2 sikit...kalo ter esak2 senang sikit aku nak terlena...hahhah

Fyqa Federeka said...

haha..ngek btol..teresak2 yer..baik ak yg nyanyikn..konpem tros lena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...