Sunday, July 17, 2011

.....

Mood - = (

Dari mood jer dah taw apa perasaan ketika nie...Tue jer yg mampu aku luahkan..Bermain dengan perasaan cam kita main dgn pedang..Tersilap langkah,pasti terguris dan memberi kesan yg mendalam ..Ada orang cakap perasaan boleh ditipu tapi silap sebenarnye..Perasaan nie sangat halus dan sukar untuk menipunya..Secara imaginasi mungkin boleh menyorokkan tapi tidak bagi realiti..Sangat sukar..Bila kita bermain dgn perasaan,secara automatiknya kita bermain dengan cinta..Cinta terhasil dr pelbagai perasaan yg dicampur,ditambah,ditolak,diagih dan sebagainya..
Cinta tanpa perasaan = Alien

Kalo alien ada perasaan tue xtaw plak..xsempat nak discovery lagi..
Sekeras mane pun manusia tueh,mesti ada lagi perasaan..
Kalo hati kering,dah drying tue..xtaw la kan..
xdapek den nak nolong
hahhaahahaha...=P

I tried to be a perfect..But i still not perfect yet..
Tue yg slalu aku wish..
BUT
nobody is perfect..Aku redha sebab nie hukum alam kan..
Dan aku terima sebagaimananya aku...
Kalo aku nak berubah,menjadi lebih baik dgn kerelaan hati kite..
kesungguhan kite sendiri..baru berkesan..
Kalo dengan paksaan,atas sebab org lain..
xkan berkekalan dan akan berulang kembali..
Yang penting niat kita mesti betul..

Skrg nie,aku susah nak menipu perasaan aku sendiri..
perasaan aku menguasai diri aku...Dan aku xnak terjadi sebegini..
Perasaan mengatasi akal fikiran..
Aku xdapat nak berfikir secara rasional..
Membuat pilihan sesuatu perkara yg paling sukar..
Salah 1 mesti sakit and derita..
Tapi kite xboleh tamak nak semuanya..
Kita xmampu untuk mengawalnye..

The best way,pd aku berdiam diri for a while..
Means take ur time untuk handle diri sendiri dulu..
Tue yg lebih utama..
Kite perlu sayang dan cinta pd diri sendiri..
Kalo kite xsayang diri sendiri camana kite nak sayang kat org lain..
Tapi diri kita sendiri??
1 combination yg tidak best..

Jika kita sayang kat seseorang,
kite perlu berani melepaskannye..
Mmg perit untuk melepaskannye dalam hidup kita..
Lagi2 cam aku nie...kalo dah skali sayang kat org mmg susah nak lupakan..
Tapi mungkin ada kebaikannye 
berperang dgn perasaan lebih xtreme berbnding guna fizikal saja

Mungkin sudah menjadi ketentuan dari Yang Maha Esa
Apa yang telah berlaku aku redha menghadapinya,walaupun perit untuk aku melaluinya..
Bersabar dalam menghadapinya..
Mungkin juga atas kekhilafan aku,keegoan aku segalanya musnah
Pengalaman begitu bermakna..
Apa yg ditunjukkan,itu adalah tidak benar langsung
terpulang kalau nak percaya or tidak
Ayat penegasan disini," TIDAK BENAR "
kepercayaan mungkin tidak ada dalam diri pasangan..
saya kenal siapa saya,saya tahu apa saya buat,saya faham apa di hati saya
tapi tak mengapa..learn from mistakes..
its hard to accept this,but i try..
aku masih merinduinya..


terasa cam mau pinjam alto saxophone sifoo hamtaro yg brand Selmer tue laa
nak main lagu can you feel the love tonight..
mintak score kat sifoo hamtaro
kot2 boleh feel abes sampai menitiskan air mata ker..^_^



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...