Tuesday, July 19, 2011

POKOK

Tak tahu laa lagu terbaru ker apa..
Meet Uncle Hussain (MUH) featuring Hazama
First aku terdengar lagu nie,time aku tengah sedap2 tido kat studio,
members MB yg lain dok menyanyi-nyanyi lagu nie..
aku ingat lagu nasyid mana laa ditukar versinya
lagu nasyid yg zaman kita kanak-kanak dah femes tue
" tanya sama pokok,apa sebab goyang,nanti jawab pokok,angin yg goncang, 
lalalalala....~~"
Bila lama-lama aku dengar lagu nie,menarik juga,,
best laa lagu nie...liriknya penuh bermakna..
kita hayatinya baru laa kita faham..

so,aku share kat readers semua tentang lagu nie okay..
Enjoy..!! ^_^

video klip aku tak jumpa la plak..
siap dengan lirik pun okay gak kan...=)

Lirik Pokok – Meet Uncle Hussain

Tersesat malu bertanya
Tak tahu tak tahu ke mana
Terlalu banyak alasannya
Ku terdiam
Menyusur di kaki lima
Terlihat bayang wajah kelmarin
Tersentuh hati bagai luruh

Chorus
Tanya sama pokok apa sebab goyang
Jawab angin yang goncang
Terbang burung terbang
Patah sayap diduga
Seandainya rebah
Kau masih ada
Terlalu mahu dan mahu
Terlupa apa yang perlu
Terlalu banyak alasannya
Duduk terdiam
Tak mudah namun tak susah
Terserah atas pilihan
Tersentuh hati mula luruh
Ulang Chorus
Kau masih ada
Kau masih ada
Kau masih ada
Kau masih ada
Terlalu mahu dan mahu
Terlupa apa yang perlu
Terlalu banyak alasannya
Duduk terdiam
Tak mudah namun tak susah
Terserah atas pilihan
Tersentuh hati mula luruh
Tanya sama pokok

source: 1liriklagu.com & youtube

2 comments:

ciksupik said...

hye laling!
sehat di sana ?
hehe
sy pon suka lagu ini.lirik die best ann..
wee +_+

biskotlemau said...

hye ling..hhehehhe
sehat2..ling sehat???hahha
best kan lagu nie..mula2 dengar agak bosan..lama2 jadi best plak..liriknye tue yg best..
^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...